English
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

دیدار اعضای بسیج دانشجویی با اعضای خانواده شهیده مدافع سلامت

اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ به دیدار خانواده زهرا خدابنده لو-شهیده مدافع سلامت، رفتند و یاد و نام این شهیده والامقام را گرامی داشتند.

اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ پنجشنبه ۹ آذرماه در جریان این دیدار، ضمن گفتگو با مادر شهیده و بیان خاطراتی از این بانوی والامقام، لوح تقدیری به خانواده وی اعطا کردند.
شهیده زهرا خدابنده لو متولد ۱۳۶۲ دکترای حرفه‌ای داروسازی بیمارستان امام خمینی (ره) و مسوول ساخت داروهای شیمی درمانی برای بیماران مبتلا به سرطان بود که ۱۷ مهر ۱۴۰۰ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت و به‌عنوان شهیده مدافع سلامت تشییع و به خاک سپرده شد.
 این بانوی جهادگر علاوه بر حضور علمی و متعهدانه به عنوان داروساز و مسوول فنی ساخت داروهای شیمی درمانی در انستیتو کانسر بیمارستان امام خمینی (ره) در ۴۰ طرح فرهنگی و آموزشی جهادی ضامن آهو در نقاط محروم کشور فعال بود.

وی با حضور مستمر در اردوهای جهادی پزشکی و ارائه خدمات درمانی در شهرهای خرمشهر ،در مناطق سیل‌زده سوسنگرد، کمک به ایجاد داروخانه‌های سیار در اردوهای جهادی مناطق محروم نقش پررنگی ایفا کرده بود.
زهرا خدابنده لو پس از شیوع ویروس کرونا به‌عنوان پزشک مشاور در ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مشغول خدمت به بیماران شد. همچنین با همکاری کمیته امداد خمینی(ره)، بنیاد علوی، ستاد فرمان اجرایی امام خمینی(ره)، بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی به‌عنوان متخصص و فعال جهادی در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم نقش کلیدی داشت.